Zsg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar yeni bir mac book alacağım. Fakat çok kafam karışık. İlk başta Air bakıyordum. Daha sonrasında Pro alma kararı verdim. Ama karşıma retina olan ve olmayan olarak 2 çeşit macbook pro çıktı. Kararsız kaldığım hususlar;

irish ekran kartımı yoksa Nvidia GT650+Hd4000 çift kartlı olanlarmı?
i5 4. nesil çift çekirdek mi yoksa i7 2.nesil 4çekirdek mi?

Kısaca

Macbook Pro Retina

Retina MacBook Pro 15” QuadCore i7 3.Nesil 2.3GHz/8GB/256Gb SSD/Nvidia GT650 + InteL hd4000 1Gb/BL/TH/SDXC/USB3
Aluminyum Yekpare Gövde
15.4-inç LED backlit parlak ekran, 2880 x 1800 piksel
2.3GHz İntel Core i7-3615QM "IvyBridge" İşlemci (Turbo Boost ile 3.3Ghz)
6MB L3 paylaşımlı ön bellek
8GB 1600Mhz DDR3 Bellek
256Gb SATA3 SSD flash sürücü
Nvidia GT650 1Gb GDDR5 + Intel hd4000 (otomatik veya manuel değiştirilebilir çift grafik kartı)
AirPort Extreme Wi-Fi (IEEE 802.11n)
Bluetooth 4.0
Bütünleşik Facetime HD Kamera
USB 3.0 (2 adet)
HDMI (1 adet)
SDXC slot
Thunderbolt/MiniDisplay Port (2560x1600 x2)
Stereo hoparlör
Audio giriş-çıkış/kulaklık çıkışı
Multi touch trackpad
Alttan aydınlatmalı Q Tr klavye
2kg.
7 saate kadar pil ömrü (Fabrika verisi)

3700TL



Macbook Pro

MacBook Pro 13” Core i5 3.Nesil 2.5GHz/10GB/256Gb SSD + 1TB HDD/Intel HD4000 1Gb/BL/TH/SD/USB3
Aluminyum Yekpare Gövde
13.3-inç LED backlit parlak ekran, 1280 x 800 piksel
2.5GHz İntel Core i5 "ivyBridge" İşlemci (Turbo Boost ile 3.1Ghz)
3MB L3 paylaşımlı ön bellek
10GB 1600Mhz DDR3 Bellek
256Gb SATA3 SSD flash sürücü + 1Tb SATA sabit sürücü
Intel HD4000 1Gb max. grafik işlemci
10/100/1000BASE-T (Gigabit) Ethernet
AirPort Extreme Wi-Fi (IEEE 802.11n)
Bluetooth 4.0
Bütünleşik Facetime HD Kamera
USB 3.0 (2 adet)
FireWire 800 (1 adet)
SDXC slot
Thunderbolt/MiniDisplay Port (2560x1600)
Stereo hoparlör
Audio giriş-çıkış/kulaklık çıkışı
Multi touch trackpad
Alttan aydınlatmalı Q Tr klavye
2kg.
7 saate kadar pil ömrü (Fabrika verisi)

2600TL




Sizce bu cihazlar bu paraya iyimi? 2. cihaz yerine +1000TL 1.si için değernmi ?
Fikirlerinizi bekliyorum arkadaşlar Teşekkürler.



Not: Cihazlar 2.el dir. 2side eş düzeyde kullanılmış cihazlardır.
ben 17 ' retina olmayan kullanıyorum açıkcası 15' retinada var görüntü olarak pek fazla fark yok boşa masraf diye bilirim ( benim görüşümdür )