ParsLey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki su anda ne tarz ışıklı yapiyorsunuz, yada ışıklı yapıyormusunuz ?
ışıklı onermıyorum acıkcası montajı zor olabılıyor ve çokda şık durmuyor benım tavsıyem spot ıle aydınlatılması

Joint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon numaranizi pm atarmisiniz?

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
pm gonderıyorum