Merhaba arkadaşlar..

Bir süredir ekonomik ve ailevi sorunlardan askerliğimi hep erteledim ama artık gitmek istiyorum..

Sanırım yaklaşık 1 yıldır yoklama kaçağı olarak gözüküyorum..Öncesinde mesleki açık lise okuduğumdan dolayı sorunum yok tecilliydim sonra okuluda bırakınca yoklama kaçağı durumuna düşmüşüm..

Sanırım bu mayıs ayının başında 94/2 askere alınıyor onlar ile birlikte gitmek istiyorum normalde arada gidersem zaten devre kaybıyım arada kalmak istemedim

Şimdi benim işlemlerim normal yapılacak değil mi ? Sanırım artık e-devletten randevu alınıyormuş biraz tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi ?

Ayrıca askere giderken yanımıza ne alalım ne almıyalım birde giden herkes senin üst tayfan botunu temizle dese emirdir o temizliyeceksin ayak işi yaptırırlar dediler ne kadar doğru bu ?