Sitenin direk ana sayfası gitti hocam.İnfosu yok dediğiniz gibi.İçerik silinse sıkıntı yapmaycağım zaten
Yahu hocam bırakın artık şu yasal olmayan işleri.
Tamam kendi veritabanında değil filmlerin okey ama bak gitti yine.
Senin siten yasal değil diyorum adama "ehe ama olsun veritabanımda diiil ki .d" diyor. Yayınlayarak şuça ortak oluyorsun zaten.
İlerde başın çok ağrır. 5-10 hit alıcam para kazancam(!) diye başına milyon dolarlık telif hakkı uğraşı açıyorsun.
Senin amacın ne? Dizimag gibi bir site olayım uff parayı kırarım heeeee.
Ne oldu?
Dizimag kapatıldı. Dizimag2 açıldı kapatıldı. 3-4-5-6-7......
Kapatıldı. Sahibi nerede?
Kaç milyon dolar borcu var ve hapiste. Hapiste harcar artık kazandığı paraları.