Konu
Nokia Lumia 925 kullanan?
23-04-2014, 22:36:52
#58
s7e7v7e7n
Lumia'larda 3g görüntülü görüşme nasıl yapıyoruz bir türlü bulamadım ?
bu arada güncelleme'leri alayım mı yoksa böyle mi kalsın ?