sayfalar zaten ölü durumda ne reklama tepki var ne paylaşıma çok düşük seviye de 2 gün uyutmak bi zarar sağlamaz evdeki ışıkları kapatır gibi sayfaları uyutun belki mark olayın ciddiyetini anlar düzeltir ne yapıyor bu çılgın adminler diyipte sesimizi böyle duyuralım