sayfalar zaten ölü durumda ne reklama tepki var ne paylaşıma çok düşük seviye de 2 gün uyutmak bi zarar sağlamaz evdeki ışıkları kapatır gibi sayfaları uyutun belki mark olayın ciddiyetini anlar düzeltir
ne yapıyor bu çılgın adminler diyipte

sesimizi böyle duyuralım