Noktasından virgülüne kadar katılıyorum. Bende maaşımdan çok kazanıyorum çok şükür akşam geç saate kadar sitelerimle uğraşıyorum emek veriyorum.
O yorumu yapan arkadaş sanırım netten para kazanamamış bizlerin kazandığı parayı kolay kazandığımızı düşünüyor olsa gerek ki böyle bir yorum yazma gereği duydu gülüyorum sadece. Gerçekten saygı duyarsanız saygı görürsünüz, boş muhabbeti
şurda yapın lütfen. 10 ay gece gündüz çalış bakalım bu lafları edebilecekmisin
Yok arkadaş, yemin ediyorum sayıyla geliyorsunuz şu foruma.
Kodları ekliyormuşsun, yattığın yerden para kazanıyormuşsun. 9 saat çalışıyormuş, senin gibi çalışacakmışız.
Ben sabah 8, akşam 8; 12 saat mesai yapıyorum özel sektörde. Ondan kalan zamanımı da internet sitelerimde harcıyorum. Özel sektörden kazandığım maaşım kadar da internetten kazanıyorum. İnsanlar normal işlerinden daha çok çalışıyorlar internetten kazanmak için. Verilen her bir emeğin değerine paha biçemezsin. Onu geçtim bu şekilde saygısızlık yapamazsın.
Sen kimsin ki insanları bu şekilde yargılayabiliyorsun? Almanya'da yaşayan Türkler çok kolay yoldan para kazanıyor. Orada yaptığınız işlerin 10'da 1'ini burada yapabilir misiniz? Aynı parayı kazanabilir misiniz? Diyor muyuz biz size?
Yazık.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:08:47 -->-> Daha önceki mesaj 16:38:11 --
Ayrıca, bu kadar yazmayı biliyorsun, tbm'ler ile ilgili konu açmışsın daha önce.
https://www.r10.net/google-adsense/96...den-boyle.html
Sen niye şükretmedin de tbmler düşük diye konu açtın? diye sorarlar adama.