Facebook Yonlendirme İsi Bitmistir diyen 1000ci Kisi Oldunuz Tebrikler
Kedinin Fare İle oynadigi Gibi Mark ZukerBerk

Bizimle Oynuyor Vallaha
hhaha doğuş hiç gülecek durumda değildim güldürdün beni Allah iyiliğini versin

ödül falan olsaydı ben yazardım bitti bu iş diye

)) off güleriz ağlanacak halimize