nisan 1 den beri burada da tüm forumlarda da yazdım o zaman oluşan 3 günlük problem sonrası ortaya süreklilik arzeden bir problem çıktı.
Bunu elbet göreceklerde gördüklerinde ne yapacaklar onu merak ediyorum. Umarım görürler görmezden gelme durumu da olabilir sonuçta adamlar tekel