Vallah ön yargı yapmak istemem ama ben ilk defa bir e book aldım.Oda geçen sene adsense için pişman oldum.İnternetteki bilgileri özgünleştirip sadeleştirip anlatılıyor.Ah araştırmaya vaktim yok dersen ver,ama anlatılanalrın internette anlatılanlardan pek farkı yok.
Para tuzağı bunlar hep