"Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş"
Konuyu baltalayan arkadaşların durumu sadece bu.

Siz; günde 9 saat deli gibi çalışıp ayda 800 lira kazanırken, elin adamı maliyeti 10$ bile olmayan bir telefon için 1000$ istiyor bizden. Demek ki neymiş, kaslarını değil, aklını kullanan para kazanıyormuş.

Konuyu açan arkadaş da bunu yapmış. Aklını kullanmış, işini iyi yapmış ve emeğinin karşılığını bekliyor. Saygı duyuyorum arkadaşım yaptığın işe. İnşallah sorun bir an önce düzelir, beklediğin parayı kazanırsın. Hatta bize de örnek olursun, biz de senin peşinden aynı kazançları hedefleriz kendimize... Gerisi laf-ü güzaf...