Yaniliyorsun zerre kadar kac para kazandigi beni ilgilendirmiyor arkadasin konusma ve yaklasim tarzi ve kendini begenmiscesine onun mesajindan alinti yaptim iyi okumadinizmi orda bazi kelimelerini.Cok sükür iyi bir isim ve müzik kariyerim var Almanyada forum siteme eklemisim adsense kodlarini ne verirse versin bilgisayari acmadan bile kazandiriyor yani hayatimi yönlendirmemi GOOGLE ADSENSE yapmiyor ona muhtac birisi degilim ben bunu anlatmaya calistim ama siz bile bunu anlayamadiniz.
Şimdi sevgili dostum, iyi niyetli olduğunu düşündüğümden sana açıklama yapayım:
Hurriyet.com.tr günlük milyonlarca gösterim yapan bir haber sitesi. Bu adamların günlük 500 bin TL para kazandığını varsayalım. Bir ay sonra kazanç günlük 250 bin TL ye düşerse, adamlar olsun şükredelim bu ülkede asgari ücret kazananlar mı diyecek, yoksa sorunları mı araştıracak?
Tabi ki sorunları araştıracak, gerekirse yönetici değişterecek vs.
Adsense'den kazanılan para da havadan gelen para değildir. Ciddi yatırımlar, emekler gerektirir. günlük 180k hit yapmak tesadüfi olabilecek bir şey mi?
Demek ki adam bir şeyleri başarmış, şimdi neden kazancının düşmesine üzülmesin? Neden bunu R10'da paylaşmasın? Asgari ücret kazananların zoruna gidecek diye mi?