@lordumsen bu forum böle benim türkcem iyi degil ama bazılarının hiti kadar adsense reklamıma tıklanır günlük esas meslegim kaynakcıyım babamın yanına çırak olarak başladım ilk okul 5 mezunuyum inanın şurda bu işin kitabını yazmış uni mezunlarına alt üst ederim ama ne zazıki kitabını ögrenmedigim için bazı şeylerim eksik herzamnda turkcemle alay edilmişdir bu forumda cekemeyenler her zamn cıkar ben senlik sadece 3 bin tl domain regisder parası ödüyorum aylık gelirimde çok açayip düşdü bu kişiler bunları düşünmez 200k 300k hit yapmişin bunu nasıl yapıyor diye düşünmezler neyse sölenecek çok kelime var ama ben salladım sende salla bir önceki yorum yapan arkadaş demişki bunu burda paylaşma nasıl gelirini artırsın nasıl sayfa tonu düşürsün ansıl tbm ni çogaltısın bunları başar
Dil din ırktan önce beyin olacak insanlarda hocam. Mantık olacak. Yazında bir sorun yok ve mantığın güzel. Çevremde ciddi para kazanan çok insan var. Hiçbirisi de bukadarı yeter demeyen ve zorlayan insanlar. Bu onları doyumsuz yapmıyor hepsi altın parçası. Gözü aç olan milletimizin işe çalışmaya aç olduğu gün bu alakasız yorumlarda azalacaktır. Biliyorumki ben ve diğer kazanç sahipleri çok emekle buralara geliyor.
İlginiz için teşekkürler