SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar komşumun internet şifresini kırmış sanırım birisi aynı binada eleman kadının sınırlı internetini baya sömürmüş limitli imiş paketi 30 kusur bişiiy 2 aydır kadın çıldırıo 200 TL üzeri fatura gelmesinden dolayı.. Superonline bişi yapamayız demiş savcılığa gitmiş bulamayız demişler.. Bu kaçak interneti kullanan arkadaşı nasıl bulabiliriz bilginiz var mı bu konuda ? Yazık günah ya..
Superonline ise bir daha düşünün.Bu kan emici vampiler sömürmek için yalan bile söyler.
Ki adil kullanım kotası nedeniyle bu faturanın gelmesine imkan yok !
Mahkemeye verin.Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun.
Hem adil kullanım kotası, hem de 200 tl fatura...Yok öyle yağma !
Alınacak önlemlere gelince : Msnkopatcocuk'un dediklerini yapın.Şifreleme sistemi WEP ise WPA2 falan yapın.WPS'i kapatın.
Ama en önemlisi bu soyguncuları mahkemeye verin !