Sunucuların Amerika'da olması kötü.VPS yada VDS alacaksanız yine ABD lok almanızı öneririm.Kendi pcnizden yapıyorsanız zaten Türkiyede upload hızı belli. 8Mbit internetle bile 60kb/sn ancak upload edebiliyorsunuz.