Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahahahah nolacak hocam r10'dan emdiği parayla kadife kaplama bi bmw ile okumuştur bi bölüm
Hocam benimde 4. senem Bilkent'te gerçi adama da hak veriyorum burada bi' kola 6,5