Arkadaşlar normalde nadiren de olsa aldığın adsense sayfasına kaç gündür ulaşmak istediğimde sürekli şuanda mühendislerimiz sayfa üzerinde çalışıyor gibi uyarı alıyorum. Telefondan görüntülerken bir sıkıntı yok.
Sizdede öyle mi yoksa başka bir sorun mu var?