daracablack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa adsenseye reklam vereceğim reklam kodunu aldım yapıştırdım fakat reklam gözükmüyor sitem adsensede etkin gözüküyor onaylanıp onaylanmadığına nerden bakılacağını bilmiyorum birisi resimli yardımcı olursa sevinirim.

cevoneo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de aynı sorundan muzdaribim , adsense hesabıma ilk kez girdim ve kodları aldım sitemde farklı yerlere koydum 36 saat oldu halen görüntülenmiyor .

"www.geyikxxx.net için yaptığınız başvuru inceleniyor. Hesabınız tam olarak onaylanana kadar yalnızca boş reklamlar göreceksiniz " diye bi uyarı var adsense hesabımda . Boş reklam ne demek?

Lütfen konu hakkında uzman bi arkadaş bikaç dakikası ayırıp cevap yazarsa minnettar olurum .
Merhaba,
ben de Adsense'ye 16 Nisan'da başvuru yaptım.

Başvuru yapıp reklam oluşturduktan sonra kodları sitenize koyun. Sonrasında yapmanız gereken sadece beklemek. Dün akşam saatlerinde reklamlar bende görünmeye başladı. Başvuru yoğunluğuna ve bilemediğimiz bazı sebeplere göre bu süre 1 haftaya kadar çıkabilir. Sadece bekleyin.

Boş reklam'ın anlamı ise eklediğiniz reklam kodunun boyutuna göre, yani kodu sitenin neresine koyduysanız orası boş olması. 2 aşamalı bir onay sistemi var. 1.si çok kısa sürede onaylanıyor (1-2 saat gibi). Tam olarak başvurunuzun onaylanması ise 2-3 gün kadar sürebiliyor. Dediğim gibi bazen 1 hafta da olabilir. Ama genellikle 2-3 günlük süreçte reklamlar görünmeye başlanır. Eğer onaylanmadığını düşünüyorsanız, Adsense'ye giriş yapın ve farklı bir bildirim olup olmadığına bakın. (Onaylanmadı vs.)