arkadaşlar konuyu okuyup pm atın Allah aşkına. İşi alıp sonra ben yetiştiremem yapamam gibi kıvıranlar gelmesin. Kimseyi ekmeğinden etmek istemiyorum ama yeter bendeki de el emeği, bendeki de ekmek davası. Yapacak olanlar ve kurumsal psd nin anasayfa dökümüne 250 tl istemeyenler gelsin!