Ipod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bana ulaşsaydın photoshop filan yapardık hallederdik.
Bunca arkadaşı bu hale sokmazdık ben dahil konuyu okuyan herkeste hayal kırıklığı var şuan.
Ben şuan şükrediyorum evde öyle birşey yok diye. O panikle insan ne yapacağını bilmiyor. Zaten tüm mesele o sütün içindeki yılan değil onun anne veya babası evde yaşıyor olabilir miydi? bizi paniğe sokan buydu.

Sütü açıp süzdükten sonra tüm gerçekler ortaya çıktı.