Hocam bana ulaşsaydın photoshop filan yapardık hallederdik.
Bunca arkadaşı bu hale sokmazdık ben dahil konuyu okuyan herkeste hayal kırıklığı var şuan.
Ben şuan şükrediyorum evde öyle birşey yok diye. O panikle insan ne yapacağını bilmiyor. Zaten tüm mesele o sütün içindeki yılan değil onun anne veya babası evde yaşıyor olabilir miydi? bizi paniğe sokan buydu.
Sütü açıp süzdükten sonra tüm gerçekler ortaya çıktı.