EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engin abi yine yapmış. Abi bir ara ilk 2 ay 1 TL, sonraki aylar 100 TL gibi bir sunucu kampanyası vardı. Bununla alakalı çalışma olacak mı gelecekte?
her kampanyanın başarısı, bir sonraki kampanyayı şekillendiriyor. şuanda r310 konusuna odaklandık.

genel prensip olarak, daha fazla kişiye yerli sunucu sunmak amacıyla kampanyalarımız olacak.