s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyüklügüne baktım önemli değil herkes büyük telefon kullanıyor zaten.

ama 925 ile 1320 performans özellik oranında hangisi daha iyidir kıyaslamada ?

peşin olarak alıcam 920 alıyordum iptal ettirdim batarya çıkmıyor diye.
1320'nin de bataryası çıkmıyor. Sadece arka kapağı çıkarılabiliniyor.
1320 performans olarak 925'de bi tık önde. Pil seviyesi olarak sanırım en iyi akıllı telefon. 2 gün'ü görebilirsin kullanımlarında.