1 yıldır ingilizce içerikli en az 5-6 site ile farklı hesaplardan Türkiye'den adsense başvurusu yaptım. her seferinde red edildi.
Geçen ay amerika da olan bacanağıma benim daha önce başvuru yapıp da red edilen bir site ile başvuru yapmasını istedim. hatta oyle bir site ki içinde 1 tane dahi özgün içerik olmayıp 4 aydır güncellemeyen bir site idi. ve anında adsense kabul edildi. reklam yerleşimden sonra da 24 saat içinde 2 onay geldi.

Şaşkındım. şu an da pin bekliyoruz.
İşin özü google TR den başvurularda ölçüyü iyice düşürürken amerika içindeki başvuruları incelemeden kabul ettiğini düşünüyorum.