Ben LG kullanıyorum. Samsung ve LG Başarılı zaten samsung biraz daha pahali ama ucretini hak ediyor. Dahili uydu alıcısı içinde olsun siz uğraşmadan yok uydu vs. çift kumandaya gerek yok. Full HD olsun ki izlediginizden zevk alın birde 3D meselesi var ki olmuşken 3D olsun film izlerken olsun ister 3D film izleyin ister 3D filmleri 2D yapip izleyin. Samsung aktif gözlük veriyor ve bunlar gercekten tane alinacaksa pahali Lg pasif veriyor ama 6 tane olmasi gerek hem cok veriyor hemde performanslari yakin. Eger fazla gozluge ihtiyacim yok maddi olayda alirim diyorsaniz Samsung tercih edebilirsiniz. LG kötü değil yalniz aktif pasif gozluk olayi ve arayuz farki var. Ben memnunum yetiyor akilli kumandam mevcut guzel bir sey yazmak yerine sesli soyleyebiliyorsunuz yada mouse gibi kullanabiliyorsunuz.



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi