Arkadaşlar LED TV alırken nelere dikkat etmeliyiz. Samsung ile LG arasında kararsızım ama LG daha cazip geliyor. Sizin tavsiyeleriniz nedir? Dahili uydu alıcının bir önemi varmı? Full HD 3D yazıyor bunlar ne derece önemli? Akıllı kumanda önemli mi? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
LG mi Samsung mu derseniz samsung derim
öncelikle iki televizyonuda yan yana görün görüntü kalitesine bakın dahili uydu alıcısı çok önemli değil ve sorun çıkaran bir parça olduğunu biliyorum (kuzenim samsungda çalışırken söylemişti çok kolay bozulabiliyormuş) HD konusuna gelince bence önemli digitürk dsmart felan kullanıyorsanuz paketiniz varsa onların hd kanalları var televizyonda hd olursa kaliteli izlersiniz aynı şekilde harddiske full hd film atıp izleyebilirsiniz (bence önemli) 3D tamamen zevk meselesi ülkemizde henüz 3D kanallar yok ama yine aynı şekilde 3D filmleri harddiske atarak izleyebilirsiniz tamamen size kalmış ama kesinlikle HD konusuna dikkat edin.