bizim evdede çıkmıştı ben küçükken babam onu yakalayıp kavanozun içine koymuştu, sonra kapağın kenarından içine su doldurup ölüme terketmişti yılanı 2 gün ölmedi orda. sonra dili dışarıda ölü bi halde bulduk 1-2 hafta bahçede sergiledik onu öyle