Bu konuda benim konum gibi cevapsız kalmış. Bazı konularda muazzam cevaplar var. Bazı konularda ise tek bir cevap yok r10 optimizasyon kategorisinde. Benim nedir mesele başlıklı zavallı konumda günlerdir cevapsız öylece oturuyor yerinde.