Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"ad" tablosundan yapmanız gerekir.

http://prntscr.com/3adnca
http://prntscr.com/3adngl

bu ikisini yapın. Reklamınız eklenecektir.
tablolar bölümünde ad tablosu bulunmuyor bende.