Merhabalar, yaklaşık 6 ay önce yiyip yiyip kilo alamıyordum. ne yersem yiyeyim 65 kilodan yukarıya çıkamıyordum. Bu arada boyum 1.82. Şimdi 86 kilo oldum. Vücut kitle indexine göre normal kilo ama sanırım yağ olarak almışım. göbek ve göğüs var. fitness'a gitsem kaç ayda toparlarım. önerileriniz nelerdir ? Özellikle gece çok abur cubur yiyorum. 1.5 aydır cips yemiyorum ama 100gr bile verememişim. Moralimi bozuyor, geçen sene bu zamanlar 65 kiloydum..