doLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi yaaa. 200 çokmuş. Düşüremiyoruz değil mi hocam
Epeydir böyle hocam dolar ikende böyleydi 100$ dı. Dediğim gibi en az 200 lira.