Merhabalar,

4 sene sonra tekrardan Adsense hesabı almayı başardım. Panel falan baya değişmiş, yeni yeni çözmeye çalışıyorum bazı şeyleri. Bir kaç sorum olacak sizlere cevaplarsanız sevinirim.

- Eskiden bi' 10$ olunca PIN falan göderiyorlardı eve posta ile şuan 2 var hesapda. Yine aynı şekilde PIN gönderecekler mi?

- Henüz banka hesap bilgisi falan istenmedi benden bu PIN den sonra mı olacak?

- Minumum ödeme 200 olarak ayarlı. Artık hep böyle mi gönderiyorlar? Yoksa değiştirebiliyor muyum?

Teşekkürler.