lisans mı önlisans yada ortaöğretim mi? lisans ise 3 aydan az bir süre kaldı hazırlanılması biraz kasar çünkü çok çalışmak gerekir ortaöğretim ve önlisans ise 5 ay kadar bir süre var ve çok rahat hazırlanılır. bence hangi dersleriniz iyi ise mesela genel yetenekte iyi iseniz başta genel yeteneğe düzenli şekilde çalışıp halledin daha sonra genel kültüre konu çalışırken yetenekten sadece soru çözerek unutmamanızı sağlayın anayasa-vatandaşlık kısmını kesinlikle son 15 20 güne bırakın