yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce bir forumu incele, nereye başlık açacağını öğren. Ondan sonra yardımcı olursun insanlara.
Yüce Allah'ım Sen Büyüksün.

1-Siz Bana Neyi Nerede Nasıl Paylaşacağımı Öğretecek Kişi Değilsiniz.
2-İnsanların Huzurunu Saçma Yorumlarınla Kaçıracak Kişi Siz Değilsiniz.
3-Konu Baltalayacak Kişi Siz Değilsiniz
4-Başkalarına Yardım Etmem Sizi Rahatsız Ediyorsa Bunu Bana Özelden Bildirebilirsiniz.
5-X Butonu sağ Yukarda Yer Almakta,Bunları Okuduktan Sonra Kapatmanız Gereken Yer.



Buyrun Bu Resim ve Altında ki Bilgiyi Okuyun. Burda Öneri/Fikir Veriyoruz. Yardım Ediyoruz. Gelmiş Olduğunuz Kişilik Noktasını çözmüş değilim.Sizinle ne bir muhabbetim oldu,ne bir ticaretim.Ve Burada İnsanlardan Hiçbirşey istemeden, sırf işlerine yarasın,biraz yardımım dokunsun diye konu açıyorum.

Paylaştığım domainlerden alınanlar oluyor ve aldıkları mesaj atılmıyor buna rağmen tek tek inceliyorum karışıklık olmasın diye düzeltiyorum.

Bir Teşekkür gelmiyor(ki önemli değil)buna rağmen yeni domainler bulup paylaşıyorum.

Birisi çıkıyor boş boş konuşuyor,amaç nedir ? Var mıdır bir amaç ? Nedir bu kötülüğünüz ?

Kimse gelip bana ''adam küçük birşey yazmış dünya savaşı çıkarttın'' demesin.
Birilerine yardım etmek insanlığın en güzel nimetidir.Kendinizi bu doğrultuda bir değerlendirin.

Hadi eyvallah