bu tarz kurslardan aldığın sertifikaların değeri yok. 80 liraya 6-7 tane sertifika veren eğitimlerden ne beklenir ki? adam almış insan kaynakları sertifikası ama insan kaynakları kelimesinin anlamını bile bilmiyor. cv nizi kabartmak negatif etki yaratır. sandığınız gibi pozitif bir şey beklemeyin yani... insanımız ne kadar çok ref veya sertifika o kadar çok işlev sanıyor ama öyle değil malesef. büyük firmaların insan kaynakları yöneticileri de bunun farkında. bu tarz gelen cv leri hiç eleme sistemlerinden bile geçirmiyorlar, direk çöpe atıyorlar.

en değerli 2 sertifikanı koyman yeterli olur. değerliden kastım örneğin 1 yıl bir konuda eğitim alırsın, onun sertifikası vardır o olur. ama 2-3 aylık eğitimle verilen sertifikadan hayır gelmez.