Merhaba arkadaşlar, CV mi kabartmak istiyorum. Adana/ Yüreğir ilçesin de Kültür evleri var , bunun dışında bildiğiniz üzere halk eğitim merkezleri var ve son olarakta ücretli kurs veren kurumlar var. Bunlar aracılığı ile sertifika mı alıyorum.
Şuan almış olduğum ve almak üzere olduğum sertifikalar ;
DİKSİYON KURSU
BİLGİSAYAR OPERATÖRLÜĞÜ
BİLGİSAYARLI MUHASEBE KURSU
Şuan katıldığım ve katılmak üzere olduğum seminerler ;
GİRİŞİMCİLİK
KİŞİLİK GELİŞİMİ VE AİLE İÇİ İLETİŞİM
AİLE İÇİ İLETİŞİM
bunların dışında alabileceğim veya katılabileceğim CV ye etki edecek tavsiye edeceğiniz bunlara benzer şeyler varmıdır ?
Not: Sizlere de tavsiye ediyorum. Bu konu hakkında sizlere detaylı bilgi sağlayabilirim.