Merhaba arkadaşlar, CV mi kabartmak istiyorum. Adana/ Yüreğir ilçesin de Kültür evleri var , bunun dışında bildiğiniz üzere halk eğitim merkezleri var ve son olarakta ücretli kurs veren kurumlar var. Bunlar aracılığı ile sertifika mı alıyorum.

Şuan almış olduğum ve almak üzere olduğum sertifikalar ;

DİKSİYON KURSU

BİLGİSAYAR OPERATÖRLÜĞÜ

BİLGİSAYARLI MUHASEBE KURSU

Şuan katıldığım ve katılmak üzere olduğum seminerler ;


GİRİŞİMCİLİK

KİŞİLİK GELİŞİMİ VE AİLE İÇİ İLETİŞİM

AİLE İÇİ İLETİŞİM

bunların dışında alabileceğim veya katılabileceğim CV ye etki edecek tavsiye edeceğiniz bunlara benzer şeyler varmıdır ?

Not: Sizlere de tavsiye ediyorum. Bu konu hakkında sizlere detaylı bilgi sağlayabilirim.