mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul biterse mecbur çıkmak zorunda kalacağım. Oyun sektöründeyim. Bir kaç projemiz var eline yüzünee bakılır hale getirebilirsek önümüzü açacaktır diye düşünüyorum.
Bunada eyvallah.. İşin için bir müddet çekebilirsin bunu. Ama sonra insanda ımm onun adı neydi neydi... pskoloji çöküyor.

Tükenmişlik hiisediyorsun. Bence tadında bırakmak lazım. Yıllar uzun yıllar yurt dışı planları yapılmamalı. Malesef bir konuda bende sıkıntıdayım. Teknoloji alanında çalışanlar sanal dünyanın gerçek çocukları için mükemmel bir kariyer.. Silikon vadisinden bir şirket Hayali bile güzel ama istanbulun pek bi farkı kalmadı. Ebay neden türkiyeden site satın alıyor yada ortak oluyor? demekki burdada oluyor. Yani iki ucuda sancılı bir durum...