Aynen kaptan katılıyorum. Allah'a şükür Türk kardeşlerimizi tanıyoruz, huylarını, sularını vs. Alışkın olduğumuz insan yapısı olduğundan ötürü rahat takılıyoruz. Bir şekilde ekmek paramızı buluyoruz Allah'a şükür. O yüzden yaban ellerde işim olmaz. İşi olacağını düşünenlerde hata yapar.

Rabbim alnımıza ne yazdıysa onu yaşıyoruz.
Kısmette varsa ferrari, subaru, porsche kapımızda yatar.
Kısmette yoksa bir kuru soğan ekmeğe bile talim olamayız.

O yüzden gönlünüzü ferah tutmanız yeterli