EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yurtdışında yaşayım, orda para var pul var eğlence var vs. tarzında bir düşünceye sahip değilim. Çünkü her şeyi veren RABBİM'dir.. O yüzden kısmette varsa burdada zengin olursun oradada farketmez bu mevzu. Ha dersin yurtdışında eğlence var, alkol var, karı kız var ben gidiyorum dersin anlarım. Lakin öyle bir hevesim ve isteğimde olmadığı için yurtdışı isteğim yok kısacası ya neye uzatıyorum

Tek hayalim Avusturalya Sydney'i görmek istiyorum. Sebebi ise Çığlık Film Serisi - Neve Campbell Aynı zamanda o ülkenin güzelliği hoşuma gidiyor. 1 aylık tatil yetecektir bana rahatlıkla.

Sizin içinde hayırlısı kardeşim
Allah kimseye özlem duyurmasın. Gerçekten çok zordur askerlikten iyi bilirim

Kesinlikle haklısın. Tatil için olmazsa olmaz dünyayı gezmek. Mesala fransa.. Tüm avrupadan çok farklı. Belki biliyorsunuz Hitler fransada bomba kullandırmadı.. Binalar tahrip olmasın diye

İnsan pariste gezerken sanki 100 yıl öncesinin sokaklarında dolaşıyor gibi hissediyor kendini. Sadece kıyafetler modern birde arabalar. Geriye kalan herşey 100 yıl önceki gibi...

Tatil haricinde tavsiye etmiyorum vesselam