Aslında yurtdışında yaşayım, orda para var pul var eğlence var vs. tarzında bir düşünceye sahip değilim. Çünkü her şeyi veren RABBİM'dir.. O yüzden kısmette varsa burdada zengin olursun oradada farketmez bu mevzu. Ha dersin yurtdışında eğlence var, alkol var, karı kız var ben gidiyorum dersin anlarım. Lakin öyle bir hevesim ve isteğimde olmadığı için yurtdışı isteğim yok kısacası ya neye uzatıyorum
Tek hayalim Avusturalya Sydney'i görmek istiyorum. Sebebi ise Çığlık Film Serisi - Neve Campbell

Aynı zamanda o ülkenin güzelliği hoşuma gidiyor. 1 aylık tatil yetecektir bana rahatlıkla.
Sizin içinde hayırlısı kardeşim

Allah kimseye özlem duyurmasın. Gerçekten çok zordur askerlikten iyi bilirim