Yeri değil ama hazır seni bulmuşken sormak istedim

hiç parası olmayan biri cezaevinde senelerce kalabilir mi yardımsız? Yani yemek falan tamamen bedava mı? Dışardan hiç para gelmese, tek kuruş bile. Yine karnı doyar mı kişinin?
Bunu hep merak etmişimdir. Ekmek elden su gölden mi yani?
Garip F tipindeki bir memura F tipini anlatmak

yanlış bilgiler mevcut sende hocam. Yemek dağıtanlar E tipinden geliyorlar ve işçi diye geliyorlar. Şuçları adli oluyor ve çıkmasına 1-2 yıl kala geliyorlar.
Hastaneye gitse bile tek gönderirler veya ayrı araçlarla. Tecrit derken neyden bahsettin bilmiyorum

. Tecrit derken yumuşak odadan bahsediyorsun sanırım. Orayada cezaevinde sorun çıkartırsa alırız 1-2 gün o kadar.