KadRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyükşehir diye 3 belediye'den hangisine yakınsan ona yöneltiyorlar sanırsam bendede eyyübiye diye değişti tokide oturdugum halde.
Hayır yonlendirmemisler, şimdi vikide sanliurfa diye bir bölüm var yazar arkadaş yeni ilçeye yeni bir bölüm açmak yerine şanlıurfa eyyübiye olarak değiştirmiş.
Bilerek yada bilmeyerek yapılmış birsey, şanlıurfa diye arattiginizda vikiden eyyübiye diye çıkıyor.karşınıza. bu arada toki Eyyubiye ilçesine bağlı

HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi