GFI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı satışlar diliyorum. Domaini çok beğendim, konuda belirtilen fiyattan daha da çok değeri bulunmakta bana göre.
Alacak kişiye şimdiden hayırlı olsun, kaçırılmayacak bir domain.
Teşekkürler bu güzel yorumunuz için. Domaini aslında kendim için almıştım ama radyo yapalım dedik ve bu projeden vazgeçtik. Ayrıca fiyat konusunda da r10'un satış standartlarını düşünerek uyguladığım fiyattır. Umarım alan kişide domaini en güzel şekilde değerlendirir.

6 TL ile devam ediyoruz arkadaşlar.