Benim laptop eski 2009 yılında alınma HP DV6 1120et. Benim ki de lisanslı. Lisanslı ise neden kuramıyorsun ki tekrardan? Lisans anahtarın varsa indir orijinal 8.1 i yaz DVD ye, DVD den temiz kurulum yap.
Win 8.1 biosa gömülü baya şikayetçi olan var o konulardan yazi gözüm yemiyor sıfırdan kurmaya.