Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayarınız nedir acaba? Bir de benimki lisanslı olduğu için sıfırdan kurma şansım yok ssd'ye. Kırılmış olur o zaman...
Benim laptop eski 2009 yılında alınma HP DV6 1120et. Benim ki de lisanslı. Lisanslı ise neden kuramıyorsun ki tekrardan? Lisans anahtarın varsa indir orijinal 8.1 i yaz DVD ye, DVD den temiz kurulum yap.