Şekillere bak

Adam Mısırı savundu niye ülke dışı politiklara el atıyon ülkene bak dediler.Şimdi de niye ülkene bakıyon mısırda 529 idam ediliyor diyor.Nasıl bir mantık nasıl bir boş konuşma nasıl bir gereksizliktir bu ya ?
Tamam birini sevmiyor olabilirsiniz ama tutarlı olmak kişilik meselesidir görüş meselesi değildir.Sen bir adamı sevmiyorsan a hareketini yaptıgı icindir.A ahareketini yapınca niye b hareketini yapmıyor la bu deyip hesap soruyorsan,b hareketiini yapınca neyin hesabını soruyon neyin kafasındasınız siz.Siz daha neyin savunduğunuzu,neye düşman olduğunuzun bilincinde değilsiniz.Hadi osman vatan millet sakarya diyorsunuz...
Canım kardeşlerim benim 100 yıldır birşeye düşmanlar,o birşey 100 yıldır öle de yapsa böylede yapsa gene düşmanlar azıcık onlara benzeyin....
Boş ver abi bunlarla uğraşamayız, bir yanda askerlik kalkmalı diye konu açıyorlar bir yanda askeriz diye bağırıyorlar. Küçük bir çocuğun bile alet edilmesine göz yumulmasını eleştirmek yerine polisle çatışıyorlar. Her şeye bahane her şeye kusur, sen ne yaptın arkadaş vatan için, faiz yiyorum ben bankada yetmez mi.
Kaset istiyorsanız açın bakın malum partinin din hakkındaki ses kayıtlarına, bu ülke bunlara kalsa ezan sesini işitmez oluruz. Atatürk ülkeyi sahiplendiğinde ona karşı gelinmedi mi sanıyorsunuz, her kesimden ayaklanmalar oldu isyanlar çıktı. Bugün bile türlü iftiralar atıyorlar neden? Milletin sahiplendiği inanç değerlerini temelden yıkarsan, o toplumu yok etmek için büyük bir koz elde edersin.
Sen dincisin, sen yobazsın, sen sağcısın solcusun, yandaşsın, fenerlisin cimbomlusun! Yetmez mi kandırıldığımız. Önce birlik olmasını öğrenelim sömürülmeye karşı duralım, devletimizin arkasında birlik olalım ondan sonra iç meselelere gelelim. Ne yapıldı bu ülkede 10 senede bir bakın. Plansız projesiz mi yapıldı sanıyorsunuz bunlar. Askerler içeri alındı darbeciler, neymiş suçsuz yere alınmışlar. Kim suçlu arkadaş o zaman, biriside ben suçluyum demiyor. Adam çıktı bir sağdan astık bir soldan dedi. Önce gerçek hainleri bulalım gerekeni yapalım. Bu ülkede terör sorunu varsa bilin ki dış güçler yüzünden ve içerideki işbirlikçileri. Bunların hepsi bilinerek hesaplanarak yapılmakta, vatan falan elden gitmiyor.
Neymiş silah yüklü tırlar gidiyormuş. Bunu söyleyende Esad ile tokalaşan üstat. O eli sıkarken hiç cesaret edipte demedin mi bu ülkenin hali ne olacak diye. Öve öve bitiremediğiniz batıda, istihbarat kendi geliştirdiği kimyasal silahı kendi metrosunda deniyor kaç kişi ölecek diye. Her gün bir arkadaşım geliyor şu kitabı okudum şu kişi hainmiş. Vay arkadaş bu ülkede hain ilan edilmeyen kalmadı. Ama nedense 100 senede yıkamadılar. Dedim ya insanlar devamlı kendilerine örnek bir lider ararlar ve inanırlar, sizde bunlar hakkında elinizde ne varsa ortaya dökersiniz inançları sarsmak adına. Askeri kötüle, polisi kötüle, istihbaratı kötüle, devleti kötüle Türkiye'yi kötüle! Kaldı mı başka bir şey ortada!
Hani düşmanım olsa, 10 kişinin aynı anda ona saldırdığını görsem yemin ediyorum düşmanımı savunurum. Her kesimden insanları tek tek kandırmayı başardılar gerçekten. Şeriat geliyor, Alevilerin Kürtlerin hakkı verilmiyor, yok üniversitelerde yobazlık baş göstermiş, en komiği 10 senedir adamın villalarını gösterip duruyorlar. Siz gidin anca Amerika'ya tapın sonrada izlediğimiz filmlerde Amerika bayrağı var diye saçma bir eleştiri yapın. Bizim bir dizide de siyasi mesajlar yayınlanınca bir daha izlememeye karar verin. Evet izlemeyin hatta Amerikan yapımı filmde izlemeyin hatta onların ürettiği hiçbir şeyi kullanmayın. Sözde Ermeni soykırımı için kim eylem yaptı? Yakınınızda ki insanlara düşman olmak karşı çıkmak kolaydır, esas mesele perde arkasından sırıtanlara karşı gelmektir. Yahu şu maçlarda bile nasıl olaylar çıktığını milletin nasıl ikiye bölündüğünü görmüyor musunuz, bu kadar mı kör oldunuz. Ben ne yapıyorum biliyor musunuz maç öncesi bir ölüm mü gerçekleşti kapatıyorum izlemiyorum. Siz bu ölüm üstüne birde keyif yapıyorsanız diyecek bir söz bulamıyorum. 90 dakika yenerim diye bir umut bir karamsarlık sonra çık meydana siz şöyle yaptınız böyle yaptınız diye egonu tatmin et. Hadi şimdi söyleyin haklılığımızı savunuyorum diye. Ölen kişinin hakkı nerede arkadaş! Polis biber gazı fışkırtıyor muş, böyle taraftara böyle müdahale haktır.