Şekillere bak

Adam Mısırı savundu niye ülke dışı politiklara el atıyon ülkene bak dediler.Şimdi de niye ülkene bakıyon mısırda 529 idam ediliyor diyor.Nasıl bir mantık nasıl bir boş konuşma nasıl bir gereksizliktir bu ya ?
Tamam birini sevmiyor olabilirsiniz ama tutarlı olmak kişilik meselesidir görüş meselesi değildir.Sen bir adamı sevmiyorsan a hareketini yaptıgı icindir.A ahareketini yapınca niye b hareketini yapmıyor la bu deyip hesap soruyorsan,b hareketiini yapınca neyin hesabını soruyon neyin kafasındasınız siz.Siz daha neyin savunduğunuzu,neye düşman olduğunuzun bilincinde değilsiniz.Hadi osman vatan millet sakarya diyorsunuz...
Canım kardeşlerim benim 100 yıldır birşeye düşmanlar,o birşey 100 yıldır öle de yapsa böylede yapsa gene düşmanlar azıcık onlara benzeyin....