negotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş alınmıştır. İyi çalışmalar.
Aldığı işi tam zamanında ve eksiksiz teslim etmiştir.

Onur bey bu iş vesiyle seninle tanıştığıma ve çalıştığıma çok memnun kaldım.Allah yolunu ve işlerini açık etsin.

Çok teşekkürler.