Merhaba,

Çevreden gelen yoğun talep üzerine 2. şubemizde yaptığımız ucuz telefon satışını burada siz R10 üyeleri için de yapma kararı aldım. Telefonun temsili resmi aşağıdaki gibidir ve temsili resminden farkı yoktur. Şarjı ortala 4-5 gün gitmektedir.

Eğer sizlerde personellerinize şirket hattı kullandırıyorsanız bu telefonlar tam sizlere göre.





Telefonlar orjinal NOKIA'dır ama spot olduğu için kutusu garantisi yoktur. Yanında sadece bataryası ve 1 adet şarj aleti verilecektir.

Adet Fiyatı: 75 TL
5 Adet ve Üzeri Alımlarda Adet Fiyatı: 70 TL
10 Adet ve Üzeri Alımlarda Adet Fiyatı: 65 TL
Kargo: Alıcıya Ait (Yurtiçi kargo ile şirket indirimli gönderilecektir.)


Ödeme: Havale, EFT