Kız arkadaşım amerikadan dönerken bitane mac book pro getirmişti sonra yarış yapmıştık bende 10 gb ramli bir windows vardı onda 4 gb ramli macbook pro vardı en hızlı sanala windows 7 kim kuracaktı aynı anda yarışa başladık windows 7 sanala o benden 20 dakika önce kurulumu bitirmiş kahvesini yapmış ve karşımda sırıtarak içiyordu
Bir gün bir sitede müzik yapmak istedik ben kolayca steryo mix yaparken kız arkadaşım steryo mix yapamamış sap gibi ortada kalmıştı

aslında mac yapılıyor ama baya bi araştırmak lazım
Şimdi dijital sanat ile iştigal eden yazılımcı programcı arkadaşlarımız ayrıca birazda elmanın o kapak üzerindeki marka duruşu tabiki parada varsa mac dedirtiyor imac var hastanede süperler zaten bizim sağlık personeli csc özentilerine imac istiyorlar adam tomografi cd verecek canavar gibi compaq-hp varken imac angaz ile dvd cd yakıyorlar

tamamiyle özenti su an hala kamu kuruluslarinda xp kullanıyor 1 gb ram ile 512 mb bile gordum
Ben olsam linux derdim biraz kıldır ama en düşük donanımda bile gel kardeş al kullan dedirtiyor ama windows dünyada modern tarımın icat edilmesi gibi bişi düşünsenize eskiden insanların en büyük ölüm nedeni yetersiz beslenmeye bağlı olan hastalıklardı şimdi gerçi yeterli beslendimiz için obeziteden ölüyoruz ya neyse eğer modern tarım olmasa çoğumuz veremden ölecektik modern tarım ile besili durumdayız windowsta öyle bişi eğer windows olmasaydı şu an mac kullanacak parayı kazanamicaktınız demekki windows yerini hafife almayalım bu şunun gibi
İkinci dünya savaşında atom bombası ile yıkılan feodal japonyanın 1980 yıllarında artan ihracat gelirleri ile bir bardak nar suyuna 500 dolar ödemesi gibi
Sonuç yazılım ve dijital sanatlarda modernleşen arkadaşlar paranında kazanılmasıyla daha farklı platformlara kayma isteği makul karşılanır. Toros ile öğrenilen direksiyon egitimi sonucunda bmw binme isteğini kimse durduramaz
İnsanlar hep farklı bir ortamda olmayı isterler gittikleri topluluklar tutuklaı takımlar ayrıca insanlar isterki ben senden farklıyım eskiden bu mümkündü tekstil sektörü gelişmedi için giyilen kıyafetler aynıydı mesela jeans-kot pantolon herkezde yoktu sonra oto teybi her arabada yoktu teknoloji ilerleyip önündeki teknolojiyi geriye attıkça bir zamanlar bizleri diğerlerinden ayıran özellikler azaldı şimdi mesela herkezde diz üstü var çin malıda olsa diz üstü diz üstü sonra bir zamanlar internet sadece zenginlerin kullandı bir yerken şimdi rafet55 bile cep telefonunun internetinden girip size yazılarıyla bende burdayım dedirtiyor peki herşey bu kadar iç içe iken insanlar diğerlerinden farklı oldunu saç traşı ile bile artık koruyamazken ne ile yapacaktı tabiki marka ve dünyada kabul gören modalar ile tekstil ve elektronikte tklit süper durumda yani babası 840 tl kazanan çocuk bile artık tablet kullanıyor bunda çinlilere teşekkür etmemiz gerekiyor sizi bizden ayıran bişi olmalı işte belkide alt benlik olarak mac kullanma iç güdüsü doğuyor
Kardeşim ben coderim yazılımcıyım ben farklıyım ben 01010101 hükmediyor kimsenin yapamadını yapıyorum ben farklıyım ama beni insanlar tanımalı kullandım araba bmw ama çöpçüde ve hurdacıda araba var telefon herkezin elinde android ben farklı olmalıyım elma olmalı ısırıklı elma ben en küçük uygulamaya para ödemeliyim sonuçta benim senden farkım olmalı değilmi çünkü gelişen dünya ile giyim kuşam yaşam tarzı seni benden ayırmayı iyice daralttı kullandım bilgisayardada ısırıklı elma olması lazım işte ben farklım benim diz üstümde ısırıklı elma var