Olay 529 kişinin idam edilmesi mi yoksa gezici diye adlandırdığınız insanların buna tepki göstermemesi mi ?


Başbakan ne dedi bu 529 idam hakkında? Bilmediğim için soruyorum ben hergün gazeteleri elimden geldiğince takip ederim ama bu konu hakkında birşey dediğini hiçbir yerde görmedim.



Hergün meydanlarda rabia işareti yapıp , bunun üzerinden siyaset yapan adam birşey demiyorken bu adamın vatan haini , çapulcu diye nitelendirdiği insanlar tepki göstersinki ?